verhaaltje - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu verhaaltje - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu

verhaaltje

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Leonie

12 Juli 2006 | Spanje, Santa Susanna

hallo luitjes! ZO knap he twee berichtjes op 1 dag!! hadden jullie niet verwacht hahah! sla ff de rest van de week over was namelijk niet boeiend! die vrijdag daarna is dus niet afgelopen vrijdag maar die daar voor! beetje uitgeweest hier magrat standaard alles beetje bekijken en dan terecht komen in QK! is wel zo makkelijk ligt namelijk naast me hotel!! zaterdag heerlijk uitgeslapen had ik nodig ahahah! altijd he!! daarna kwam amelie lang! en hebben we zo als gewoonlijk de auto gepakt! dit keer hebben we tussen blanes en lloret een klein strandje gevonden! het is een in een baai en het is een aardig stukje lopen naar beneden van een berg om er te komen! heerlijk hier hebben we onze siesta gevierd heerlijk dus geslapen!! daarna zijn we snel terug gegaan omdat amelie frankrijk natuurlijk wou zien! het was een goeie wedstrijd! haha daarna hadden we met gerard(dat is de spaanse leraar van amelie) afgesproken! we zijn toen met de auto naar barcelona gereden! daar zijn we uit geweest in de pacha(ja net als die in mallorca en in salou) was echt onwijs gaaf gerard had nog twee vrienden mee genomen van die twee gezellige homo´s!!! echt was echt super gezellig en heerlijke muziek! alleen was weer een beetje laat thuis! tja dat hoort er bij heb toch me siesta om bij te slapen hihi!! maandag hebben we voor het eerst mini beachclub! dat is op het strand met allemaal speel toestellen! erg loop! omdat het de opening was! hadden ze een foamparty opgezet! was echt super leuk om te doen! ze hadden ons alleen niet verteld dat je zeiknat zou worden! iets minder haha! had dus een lange trainingbroek aan en die was zeiknat! hahahah! voorde rest was het heel gezellig en de kinderen vinden het prachtig! dit doen we normaal elke woensdag met alle hotel of santa sussanna! en vrijdag zonder de schuim met een paar hotels! kinderen vinden het leuk en daar gaat het om! vrijdag ben ik voor het eerst mee geweest met het voetbaltoernooi! ja gaat dan als je een team heb naar het strand en dan komen alle andere hotel die een team hebben en dan ga je tegen elkaar voetballen! is wel leuk maar wel strijdlustig vooral die engelse hooligans stom dronken en willen alleen maar winnen! je heb veel ogen nodig maar zkr wel gezellig! dinsdag ben ik echt onwijs wezen stappen had ietste te veel gedronken maar dat had ik ff nodig!! nou vertel snel verder want moet weer aan het werk hele dikke kus leo

  • 12 Juli 2006 - 20:18

    Maxiime:

    hallo nichiej
    ik mis juh wel hoor
    als je thuis komt gaan we winkelen in het mooie amsterdametje.
    al schoenen voor me gezien :D:D
    nee ff over jouw.
    ik lees hier ik had toen gedronken laat thuis gedronken maar dat had ik nodig laat thuis.
    volgens mij drink je daar veel en kom je laat thuis.
    owjah ik ben over op school ga naar de 3de jee.
    alleen moregn nog me rapoort ophalen en me boeken terug brengen en dan heb ik...
    VACANTIE
    eindelijk daar was ik aan toe .
    maar leuke jongens daar ???
    nou veel xx mij
    doejdoej
    sgat

  • 13 Juli 2006 - 19:26

    Anouk:

    Jeej Leo is alive!
    Ik heb nu geen tijd om je lange verhaal te lezen, internet in het hotel is super duur, maar dat komt nog wel! Iig altijd leuk om weer even wat van je te horen!
    Kuss!

  • 16 Juli 2006 - 20:20

    Channyy:

    hey meisje
    gelukkig ben je weer beter!! keel ontsteking blegh auw!!
    barcelona klinkt echt heel erg leuk kan ik niet gewoon met de auto naar spain komen en bij jou in de kamer logeren;) hahah
    we waren nog naar dance valley geweest erg leuk en erg druk!! veel drank en onwijs veel vooral apparte mensen en dan als laatste jouw broer hahah
    ik vind het wel een idee om hier ook siesta in te voeren is hier erg lekker warm de laatste tijd en als ik het bij jou zo hoor is siesta erg relax!! beetje slapen overdag mhwah lijkt me wel wat:p
    nou meis niet te veel drinken hahah have fun kus chan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

heeeeey luitjes, nou hier is dan mijn site!! sorry weet het duurde erg lang! had het gewoon druk maar gelukkig is ie nu af( met beetje hulp van roy). ik ga jullie vanaf deze site op de hoogte houden met berichtjes en foto's!!! ik zou het erg leuk vinden als jullie ook berichtjes plaatsen! nou groetjes vanuit zonnige xxx leo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 7808

Voorgaande reizen:

11 Mei 2006 - 15 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: