laatste berichten - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu laatste berichten - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu

laatste berichten

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Leonie

17 Juli 2006 | Spanje, Santa Susanna

hallo luitjes, hier benne weer. ja oke had belooft sneller te komen maar heb erg hectisch weekje achter de rug! maar daar benne weer! de rest van de week veel uitgeweest! woensdag wel netjes vroeg naar bed! maar donderdag en vrijdag avond was dat er niet echt van gekomen! het was heel gezellig daar gaat het toch om hihi! toen was het alweer zaterdag ja weet het snel weekje! kan me niks herinderen van die week dus de rest zal wel niet boeiend zijn geweest! zal wel door het weinige slapen komen hihih!! zaterdag hadden we uitje van animafest! zijn heerlijk een dagje naar marina land geweest! was erg leuk! we zouden opgehaald werden door een bus! alleen er was geen bus te bekennen!uiteindelijk een half uur later als gepland werden we opgehaald door de bus! toen kwamen we daar eindelijk aan bleek dat er maar een heel klein groepje was! eerst het dieren deel geweest! echt zo zielig die diertjes zitten in veel te kleine hokjes! tja wat doe je eraan! daarna was der een hele gave zee honden show! en daarna begon de dolfijnen show heel gaaf onm te zien! maar marjo leek wel heel veel op die uit salou ahaha! daarna lekker gelunchd en toen naar het zwembad gedeelte gegaan!! daar heerlijk van de 1 naar de andere glijbaan gegaan de 1 was nog leuker als de andere! hahah! om kwart over vier zijn we met de bus naar huis gegaan! terug in het hotel was ik van plan even te douchen en dan snel naar amelie toe! dat was niet helemaal gelukt omdat ik zo moe was toen ik even op mijn bed lag gelijk in slaap viel en pas twee uur later wakker werd!! tja toen nog lekker even in bad geweest! moet toch ook gebeuren he hahah!daarna opweg gegaan naar amelie! daarna maar weer uitgegaan ja je moet toch wat hahahah!! zondag was niet boeiend hahah behalve naar schuimparty geweest in de kapitaal beetje jammer genoeg was ik onwijs allergies voor de schuim!(ja heb ook altijd wat!!) maandag heeft wendy me de biketour uitgelegt! anderhalf uur fietsen ja je moet wat voor het hotel over hebben! het is een mooi toch naar caella langs pineda! tussendoor stop je bij een typische spaanse begravenplaats en dan ga je snel verder naar de vuurtoren waar je mooi uitzicht hebt!m dan terug even wat drinken dan door naar het centrum van caella! daar bezoek je een kerk(die ik persoonlijk niet zo boeiend vond, tja hoort erbij) dan weer terug fietsen! dinsdag was een kutdag en wil ik het niet over hebben! woensdag hadden we weer mini beach club! we hadden er deze week 21 jaa dat zijn er aardig veel! samen met de kindjes naar het strand gelopen! daar hebben ze eerst lekker gesprongen òp de luchtkussens! daarna begon er een schuimparty! kinderen vinden het gewellig en gelukkig ik ook omdat ik wel tegen deze schuim kan!die stomme jongen hadden weer wat nieuw ze noemen het krokettijd vertaald! ze duwen je in het schuim en draaien je dan rond in het zand! hihih! enig schuurt echt onwijs maar ja spaanse humor(zullen we nooit snappen) woensdag om me week nog verschikkelijkker te maken moest ik weer verhuizen naar de kelder!! echt een ramp deze keer nog erger als de vorige keer het stonk er namelijk naar schimmel heb het gelijk geontsmet! donderdag heerlijk naar het strand geweest had namelijk een vrij ochtendje!! de rest van de week was weer een niet boeiend! zaterdag ben ik naar barce geweest heb daar heerlijk geshopt ja heb weer aardig wat uitgegeven(voor iedereen die er nog nooit is geweest een aanrader) heb 2 t-shirtjes gekocht, 1 vestje, 3 paar oorbellen, een tas, twee armbande en haar dingetjes! ja was erg gaaf! zaterdag avond zou ik eigenlijk weer gaan stappen maar was echt veel te moe! ben dus maar niet geweest(ja mensen kan ik verstandig zijn)gister was het eindelijk zo ver we mogen vanaf gister naar buiten s avonds daar dus de shows houden! veel veel beter omdat het in de bar veel te warm was! dus niemand blijft echt tot het eind! gister buiten was het onwijs terug heel terras vol met mensen! we hadden ook voor het eerst de lorre show! erg gaaf heb nu ook een foto met 2 papegaaien(heb hem alleen nog niet gezien, krijg hem vanavond dus we zullen zien) nou mensen jullie zijn weer bij! ga nu maar weer werken hele dikke kus!! max heel knap meisie alweer naar de derde! heb je beetje mooi rapport??? wat zijn de plannen voor de vak?? oja laat je broertje even hier vertellen over zijn musical!!! wat vond jij van die musical?? groetjes en knuf

  • 18 Juli 2006 - 08:21

    Maxiiime:

    haaaaaaaajj
    zo te lezen ben je veel uitgeweest !! :D
    jah ik heb een mooi rapport niks onvoldoende
    en ik vond de muscical heel leuk
    je zag miles zn verborgen talenten
    whahahahahah
    waneer kom je weer terug ??
    ik moet nu gaan schrijf vanavond wel verder
    Xx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

heeeeey luitjes, nou hier is dan mijn site!! sorry weet het duurde erg lang! had het gewoon druk maar gelukkig is ie nu af( met beetje hulp van roy). ik ga jullie vanaf deze site op de hoogte houden met berichtjes en foto's!!! ik zou het erg leuk vinden als jullie ook berichtjes plaatsen! nou groetjes vanuit zonnige xxx leo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 7810

Voorgaande reizen:

11 Mei 2006 - 15 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: