daar benne we weer - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu daar benne we weer - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu

daar benne we weer

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Juli 2006 | Spanje, Santa Susanna

heeey lieverds,
jaja weet het ben weer een tijdje afwezig geweest!!! ben vorige week zaterdag heerlijk naar water world geweest! was echt onwijs gaaf al die glijbanen! beetje jammer dat het zo verdomt druk was!!! moesten overal lang wachten!! deze zaterdag weinig gedaan want loop met me arm in een band! zal ff het hele verhaal vertellen: ik was vrijdag op de mini beach club! je heb daar zo een opblaasbare waterglijbaan! ik was daar vannaf geweest! ik lag aan het eind daarvan! kwam eeen jongetje te snel achter me aan die belanden met zijn voeten op me linker schouder blad! eerst d8 ik wel gaat goed! toen werd ik steeds misselijker en duizeliger! toen schijn ik flauw gevallen te zijn(weet ik allemaal niet) natuurlijk precies op die sere schouder! ik werd wakker met heel veel mensen boven me! en me schouder deed onwijs veel pijn! kon niet over eind komen! toen hebben ze maar ambu gebeld! moesten gewoon 40 min op wachten(is wel wat anders als 7 min in nederland) in het ziekenhuis foto´s gemaakt! gelukkig niet gebroken wel zwaar gekneusd! en loop nu met zo een band om hem rust te geven! die zaterdag daarna weinig gedaan en vooral veel geslapen! beetje naar het strand geweest!!! nu stop ik er weer mee kost me namelijk te veel moeitje dit schrijven met 1 arm!! dikke kus en tot snel

  • 31 Juli 2006 - 11:54

    MAXIIIME:

    ow ow leonie
    gelukkig dat het beter gaaat !!
    ja dan moet je ook niet van een glijbaan af gaan voor kleine kindjuhs
    lekker weer daar =
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

heeeeey luitjes, nou hier is dan mijn site!! sorry weet het duurde erg lang! had het gewoon druk maar gelukkig is ie nu af( met beetje hulp van roy). ik ga jullie vanaf deze site op de hoogte houden met berichtjes en foto's!!! ik zou het erg leuk vinden als jullie ook berichtjes plaatsen! nou groetjes vanuit zonnige xxx leo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 7575

Voorgaande reizen:

11 Mei 2006 - 15 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: