foto´s - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu foto´s - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu

foto´s

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Juli 2006 | Spanje, Santa Susanna

mensies heb weer foto´s erop gezet zijn wel oude foto´s maar wel leuk om te kijken voor jullie! Ben er wel mee bezig dus hopelijk staat de rest er ook snel op! xxx leo

• 03 Augustus 2006 - 08:59

Anouk:

Leuk die fotos! Ik kan hier nog steeds geen fotos op de computer zetten. Maar met de rest van de activiteiten valt het wel mee, die worden wel aardig bezocht. Maar idd, als je kijkt naar hoeveel mensen er in het hotel zijn. Het zijn ook altijd dezelfde mensen die aan de activiteiten meedoen. Ben nu ook bezig met een activiteit. De markt. Houd in dat je de mensen naar de markt brengt, dan 2 uurtjes vrij in Arenal, om 12 uur wat drinken in een Belgische bar, en om 1 uur weer naar het hotel. Je kan slechtere activiteiten hebben! Haha. Maar het gaat hier dus goed op het buureiland. Wel een beetje ziekjes, maar dat gaat wel weer over.
    Nou meis tot snel!
    Kus

Leonie

heeeeey luitjes, nou hier is dan mijn site!! sorry weet het duurde erg lang! had het gewoon druk maar gelukkig is ie nu af( met beetje hulp van roy). ik ga jullie vanaf deze site op de hoogte houden met berichtjes en foto's!!! ik zou het erg leuk vinden als jullie ook berichtjes plaatsen! nou groetjes vanuit zonnige xxx leo