niks te melden - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu niks te melden - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu

niks te melden

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Leonie

19 Juli 2006 | Spanje, Santa Susanna

heeey luitjes, heb belooft dat ik het dit keer bij zou houden dus ben ik hier weer! alles goed met jullie? met mij gaat het harstikke goed!

behalve dat dit weer echt niet te houden is! zit hier nu te internetten en nu al zweet ik me dood! hoorde dat het in het altijd koude nl ook niet te houden was! tja weer doe je niks behalve proberen uit de zon te blijven! dat is nou juist het gene wat dus met mijn werk niet lukt! niet dat de mensen van deze week veel willen maar toch blijven proberen!

wel 1 plus punt wij mogen eindelijk alle avond dingen buiten doen en niet meer in die veel te warme bar! sinds dat we buiten zijn doen we de animatie trouwens niet meer voor niemand! dat is zkr een plus punt!!! voor de rest weinig uitgespookt! ben twee dagen opzoek geweest naar amelie en martine waren van de aarde verdwenen! hihi gister ze eindelijk gevonden! waren gister avond allemaal hongerig hebben maar flink wat gegeten! erg gezellig! daarna maar naar bed gegaan ja we moeten ook een keer slapen!! vandaag hadden we weer mini beach club! altijd erg leuk! wel een verschil met vorige week deze week 6 kinderen vorige weer 21! dat zegt wel heel veel over de gasten van deze week! veel jongeren en weinig kinderen! wel loopt echt de heel magrat vol met nederlanders lijkt hier als je hier loopt net zandvoort! zaterdag heb ik weer animafest uitje! dit keer gaan we naar water world! spreek jullie snel weer hele dikke kus!!! ben trots op je max weer een rapport zonder minnen! vertel wat voor talenten?? miles ik verwacht een verhaaltje!!!! oja leo ik ontvang eindelijk je kaartjes! dikkke kus

  • 19 Juli 2006 - 20:24

    Anouk:

    Zo ik heb eindelijk even de tijd gehad om al je verhaaltjes te lezen! Klinkt allemaal goed en jij houd het dus ook nog wel even uit. Maar wel weinig kinderen zeg, ik denk dat wij er ongeveer 50 op een dag hebben! Maar meis ik spreek je snel weer!
    Kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

heeeeey luitjes, nou hier is dan mijn site!! sorry weet het duurde erg lang! had het gewoon druk maar gelukkig is ie nu af( met beetje hulp van roy). ik ga jullie vanaf deze site op de hoogte houden met berichtjes en foto's!!! ik zou het erg leuk vinden als jullie ook berichtjes plaatsen! nou groetjes vanuit zonnige xxx leo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7579

Voorgaande reizen:

11 Mei 2006 - 15 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: