laatste nieuwtjes - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu laatste nieuwtjes - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu

laatste nieuwtjes

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Leonie

21 Juli 2006 | Spanje, Santa Susanna

hallo luitjes daar benne weer! ja ja hou het nu wel een beetje bij! eigenlijk weinig te melden! wou nog even melden dat we zondag een lorre show hadden! erg grappig en nog gratis ook(voor het hotel) je hoeft alleen te betalen voor de foto´s met de pappegaaien! omdat ik animatie was kreeg ik hem dus gratis! heb nu dus een foto met twee papegaaien op me! leuk aandenken hahah! voor de rest is hier nog steeds heeel erg warm! woensdag hebben we voor de tweede keer mannen tegen de vrouwen gedaan! de eerste keer was een totalle ramp! hadden namelijk geen publiek! deze keer viel het reuze mee! omdat me spaans nog steeds niet al te best is en de zinnen heel erg moeilijk heeft wendy de show gepresenteerd! ik heb alles andere gedaan! het was een super show! vooral het laatste spelletje moesten ze een playback act doen! nou die van de mannen was toch echt wel een toppertje! maar zo als gewoonlijk de vrouwen wonnen! het was een leuke avond!!! zo dat was het voor nu morguh lekker weer vrij ga dan water world verkennen zal ook wel oke worden!! vertel snel en ja ja de foto´s komen ook !!! hele dikke kus

• 27 Juli 2006 - 09:09

Anouk:

Lorreshow! Hoe verzinnen ze het! Haha. Mannen tegen vrouwen hebben wij hier ook eens in de twee weken. Vorige keer hebben voor het eerst de mannen gewonnen, de rest van het seizoen alleen de vrouwen! Haha.