nieuws - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu nieuws - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu

nieuws

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Leonie

12 Juli 2006 | Spanje, Santa Susanna

sorry allemaal voor het weinige schrijven de laatste twee weken! kwam steeds wat tussen! zal daarom ook alleen de dingen vertellen wat ik heb mee gemaakt en niet te standaard dingen! de foto´s zal ik proberen bij te werken vanavond! vanaf nu probeer elke paar dagen iets te doen op deze site zodat het ook leuk blijft om te kijken!!! zal eerst nog ff de rest van het verhaal van vorige keer vertellen! we gingen daar dus wat drinken! maar we zouden daarna met zijn alle uitgaan! op een gegeven moment was bijne iedereen te zat onm uit te gaan! ik had maar 1 drankje op en heeeel veel water had onwijs zin om te dansen! mensen begonnen beetje dom te doen(ja wat wil je als je te veel zuipt!) dus amelie een vriend van pierre(waarvan ik de naam niet meer weet hihi) en ik naar buiten om op zoek te gaan naar een taxi! na veel gezwaai en gesprong stopte er eindelijk een taxi!!! die vriend zonder naam wist een hele gave club! we zijn dus naar RAZZMATAZZ CLUBS geweest! dat is dus 1 entree met 5 clubs daarin! echt onwijs gaaf! toen we binnen kwamen gingen eerst naar een zaal! de muziek die daar gedraaid werd was echt onwijze pokke herie en soort rock maar dan een combi van de duits en spaanse styl!! echt niet om aan te horen hahha! wou daar het liefs zo snel mogelijk weer weg! gelukkig was iedereen het daar mee eens! we zijn toen naar trance zaal gegaan! niet echt mij muziek maar de sfeer was er super! voor de rest hebben we elke zaal een beetje gekeken! onwijs te gekke avond gehad! om zes uur sloot de club! en liepen we zo snel mogelijk naar een metro station om de eerste metro te pakken en daarvan daan de eerste trein terug naar magrat! kwamen we bij metro station aan bleek er iets gebeurd te zijn en zo de eerste metro pas na zevenen komen! dat zo een probleem zijn want dan zouden we de eerste trein missen! dan zouden we zo moeten haasten om op tijd te komen op werk! snel besloten we de tram te nemen die ging naar een ander station waar ook onze trein zo komen! bij het station aangekomen hadden we de op 1 minuut de eerste trein gehaald!! d8 mooi nu zitten we er in dus slapen maar! jammer genoeg dachten twee groepen spanjaarden daar anders over! begonnen namelijk onwijs ruzie te maken en uit eindelijk te vechten! de trein moest daarom eerst stil gaan staan om er wat van te zeggen! uit eindelijk na een kwartier gingen we weer rijden! bleven ze ruzie maken! dus bij eerste station moesten we dus op de politie wachten! die kwam eindelijk wouden de mensen van de ene groep niet uit de trein duurde onwijs lang! al die tijd was ik wel een beetje bang want ik en amelie hadden namelijk gaan trein kaartje voor terug gekocht! en de boetes in spanje zijn best duur!! maar gelukkig toen die mensen eindelijk op gerot waren reed de trein met bijna een uur vertraging door!! om acht uur smorgens kwam ik aan in me hotel! om 9 uur sta ik normaal op! besloot omdat ik toch niks op had maar niet te gaan slapen en maar even in bad te gaan liggen! zodat ik toch wat uitzou rusten! zo dat was mijn dagje barcelona!!!!


door me zware keel ontsteking had ik wel gewoon Sant Joan gemist dat is hiet in catalunya een heel groot feest met veel vuurwerk en muziek overal! onwijs kut ik was gewoon ziek!!!! zaterdag daarna lekker rustig aan ge daan beetje me kamer opgeruimd gewassen en dat soort standaard dingen gedaan! toen opweg gegaan naar Amelie we zouden omdat ik nog niet helemaal beter was er een lekker rustig dagje van maken! we wouden gewoon lekker een strandje opzoeken maar niet zo een vol met toeristen!! wij opweg met de auto! eerst reden we naar tossa de mar maar dat vonden we echt te druk!!! we dachten rijden gewoon 5 minuten door naar het volgende strand!!!dat bleek niet zo makkelijk te gaan!! we reden meer als een half uur voordat we weer terecht kwamen in een plaats! eerste maakte Amelie nog een blunder van hier tot aan tokio! ze wou vragen hoe ver het was naar het volgende plaatsje! dus er liep een man rand de weg, we stopte en amelie begon onwijs veel moeite gaan doen om in het spaans te vragen hoe ver het was(ik d8 als dat ie niet spaans was omdat ie blond was en spanjaarden zijn bijna nooit blond) na veel moeitje zegt die jongen yo hablo un pocito español(ik spreek maar een klein beetje spaans) dus amelie vraagt waar ie dan vandaan komt blijkt die gewoon engels te zijn! heeel grappig hahaha. dat dorpje waar we terecht kwamen heette: Sant Feliu de Guixols! onwijs autentiek dorpje! echt gaaf met veel kleine oude straat en veel leuke winkeltjes! na gelunch te hebben(we vielen bijna om van de honger) liepen we lekker naar het strand! omdat we toch niemand kenden hebben we lekker daar topless gaan liggen! we waren onwijs melig dus hebben onwijs lueke foto´s gemaakt van ons saampjes! lekker van het zonnetje aan het genieten! daar dacht een stomme marrokaan anders over! hij begon ons onwijs lastig te vallen! omdat amilie en ik toch al van plan waren om weg te gaan zijn we er snel van door gegaan! toen zegt ie zo tegen ons 1 laatste vraag amelie zeg maar vraagt ie aan amelie hou jij van sex! dus amelie zegt ja hoezo! zegt ie ja wil je met mij! zij nee wat denk je!!! begon ie vet moeilijk te doen stomme eikel!!! wij snel der vandoor! in de auto gegaan terug naar magrat! onderweg kwamen we een leuk weggetje naar boven tegen! echt mam jij zou in je broek poepen zo eng waren die weggetjes met van die kruispeld bochten! langs de afgrond met alleen een grind paatje naastje! één maal boven was er veel bos dus zag je weinig dus voor niks naar boven gegaan!!! wij weeer de enge weg naar beneden! kwamen we ook nog in een file terecht kon der ook nog wel bij!! aangekomen eindelijk in magrat na een half uur file! hebben we ff gebadderd en beetje rond gehangen! even wat wezen drinken ergens toen snel maar weer naar bed gegaan! was namelijk nog niet beter dus leek me niet slim om dan uit te gaan! zo dit was zaterdag der na! nog maaar twee zaterdag verhaaltjes en dan zijn we weer bij! nou hele dikke kus en probeer vanavond de rest te doen en alles nu bij te gaan houden!!

  • 12 Juli 2006 - 20:28

    Maxiiime:

    haaaj aloo van nederland .
    whahah jezus wat heb jij het daar leuk.
    het is hier zooooo saai he.
    echt heel erg saai.
    gaat het een beetj met je keel.
    oooohhh jij zwart rijden had ik noooooit van jouw verwacht.
    whahahaha en de politie kwam er ook nog aan whaha.
    zaten die vechtende maanen naast jullie.
    ik moet nu eigenlijk slapen..
    wacht ik doe mn pyama aan.....
    zso klaaar :D:
    hoe gaat het met je mobiel is iej nog heeel.
    hoop het wel voor je want hij was wel mooi :D:D
    mis je me al een beetj dat gezeik aan je kop :P:P
    no8u ik ga slapen moet moregn laatste keer naar school.
    een dickke zoen van mij
    doej lieffiej(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

heeeeey luitjes, nou hier is dan mijn site!! sorry weet het duurde erg lang! had het gewoon druk maar gelukkig is ie nu af( met beetje hulp van roy). ik ga jullie vanaf deze site op de hoogte houden met berichtjes en foto's!!! ik zou het erg leuk vinden als jullie ook berichtjes plaatsen! nou groetjes vanuit zonnige xxx leo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 7565

Voorgaande reizen:

11 Mei 2006 - 15 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: