daar bennen we weer - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu daar bennen we weer - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Leonie Maas - WaarBenJij.nu

daar bennen we weer

Door: leo

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 Juni 2006 | Spanje, Santa Susanna

hallo allemaal! ja weet het word nodig tijd dat ik deze site is flink update!!! maar heb wel een hele goeie reden heb namelijk een week lang met zware keelontsteking op me bed gelegen!!! dat is nu niet over maar gaat wel veeel beter!!

hier spanje gaat alles nog steeds goed(behalve de keelontsteking) de gasten zijn vanaf deze week eindelijk een beetje leuk!! werd namelijk echt schijtziek van de van vorige weken! gaat nu ook eindelijk weer wat drukker worden!

op zaterdag 17 juni had ik natuurlijk een vrije dag! het was al een tijdje gepland dat ik en amelie deze zaterdag naar Barcelona gingen! dus stapte we zaterdag ochtend om tien uur in de trein richting Barcelona! het was gewoon maar 3,- voor een enkele reis de NS kan daar nog heeel veel van leren omdat het best wel een stukje is naar barcelona en dan die prijs en de treinen komen hier ook nog is op tijd!! hahah! ander half uur later stapte we uit is barcelona! daar moesten we 1 halte met een metro en dan overstappen en nog een paar haltes met een andere metro! is hier ongeveer net zo een chaos als in parijs echt overal zijn metro!!!! we vonden snel de metro naar arc de triomph(ja die heb je blijkbaar ook in barcelona) daar namen we snel de metro naar de halte piere zei dat we er uitmoesten! er was alleen 1 probleem we waren der al om een uur of twaalf en we hadden pas om 2 uur afgesproken! naja zijn toen daar even rond gaan kijken! vonden al heel snel in klein bakkertje waar je allemaal kleine typische spaanse lekker nijtjes kan kopen! tien we wat dingetje uitgekozen hadden zijn we opzoek gegaan naar een klein cafetje om de hapjes op te eten in het genot van een heerlijk bakje(ja zijn hier heeeeeel klein nog kleiner als bij ons de senseo´s) ook die vonden we snel! hebben daar heerlijk onze tijd uitgezeten! rond tweeen zijn we terug gelopen naar het metro station! al snel kwam pier aan lopen!! met zijn drieen zijn we toen naar zijn appartement! het was een groot appartement na onze spullen gedumpt te hebben vertrokken we weer! we namen de metro weer naar arc de triomph! daar stapte we uit! we zochten daar naar een broodjes zaak!(zelfs ik vind de broodjes lekker omdat ze inplaats van boter olie en tomatenpitjes op je brood doen heerlijk gewoon) nam een broodje met chorizo en amelie nam een broodje met een zwarte worst! toen zijn we door een mooi plein door de arc heen gelopen! daarachter was echt een heel mooi park! lijkt op vondelpark maar dan groter! daar zochten we een plekje lekker in de shaduw van de bomen! we aten daar onze broodjes! amelie der broodje leek echt op stront maar nadat ik het geproefd had smaakte het toch wel erg lekker!! naar een uurtje moesten we weer op pad omdat piere zijn broer van het vliegveld moest afhalen! amelie en ik hadden daar niet zo behoefte aan besloten zelf wat te gaan bekijken! besloten naar een heel mooi kasteel te gaan tevens is het ook een musuem!! daar aankomen liepen we eerst langs het fashion centre van barcelona daar worden alle grote mode dingen gehouden! het kasteel was van de verte al erg mooi maar hoe dichter bij hoe mooier! zat alleen 1 min puntje aan! je moest fucking veel trappen op! gelukkig hebben ze het wat moderner gemaakt er zijn namelijk roltrappen in gemaakt! dat scheelt dan wel weer!! alleen moest je dan ook nog wel aardig wat trappen op! 1maal boven hadden we echt het mooiste uitzicht ooit!!! je kon eeen heel groot stuk van barcelona zien! echt gewoon geweldig!!! na een heerlijk ijsje zijn we weer vertrokken voor de reis naar beneden! beneden aangekomen zijn we in de metro gestapt! we zijn uitgestapt midden in het centrum van barcelona!! echt voor iedereeen een super aan rader!! je heb daar zoveeel grote winkels! maar vooral de achteraf straatjes zijn super vol met kleine winkeltjes en heel veel tweede hands zaakjes!! heerlijk rondshoppen! alleen hadden we niet zo heel veel tijd! zijn paar kleine winkeltjes in geweest en ben ff de bershka in geweest! daar werd ik al snel verliefd op uitverkoop! kocht een heel leuk t-shirtje en een vestje! daarna besloten we snel weer verder te gaan! terug met de metro naar piere! daar hebben we met zijn 5en(piere, piere zijn broer en zijn vriendin, amelie en ik) heerlijk in een klein restaurant hebben we gegeten!! daarna terug naar piere zijn appartement! daar kwamen allemaal vrienden van hem heen! de rest van het verhaal vertel ik zo snel mogelijk!!! moet nu weer gaan werken! begin vandaag gewoon weer een beetje rustig aan! hele dikke kus en knuffel leo

  • 25 Juni 2006 - 14:33

    MAMA:

    Nou lieverd, ik ben blij dat je weer wat opgeknapt bent!!! Nou maar foto´s plaatsen ik ben heel benieuwd naar je foto´s van Barcelona!!
    Dikke kus M

  • 25 Juni 2006 - 17:49

    Melissa:

    hey leo,
    Gelukkig gaat het weer beter met je. Ik zei je toch dat Barcelona super is:P Ik vond eg super leuk dat ik je weer ff aan de telf had, kon je wel slecht verstaan maar wat we besproken hebben was super leuk. Alleen roy werd niet eg blij van de hoge rekening:p wat ook wel te begrijpen is!hahaha nou meis ik ga er weer vandoor want moet nog ff leren heb morgen namelijk een herexamen! Dus tot snel en we spreken elkaar weer.

    Heel veel kussies Melissa

  • 25 Juni 2006 - 18:57

    NICHJU:

    hallo,mijn lieveling
    gelukkig dat juh weer beter bent (standaard zin)
    mis je me al
    ik had vandaag open dag bij truss was superr leuk.
    en die uitverkoop he ik heb maat t-shirts 36-38
    schoenen 37
    duss je weet het he en ik zoek nog een paar moiie hakken:)
    en een mooie jurk
    dusss juh weet het hea |KOPEN :P
    heb juh toch wel over voor mij hea
    nou heel veerl xx
    ga voetbal kijken
    HOLLAND

  • 26 Juni 2006 - 13:26

    Anouk:

    Nou gelukkig ben je weer helemaal beter! Keelontsteking is zeker niet fijn. Maar Barcalona is leuk! Ik wil ook echt nog een keertje heen. Hoe gaat het verder is het hotel? Begint het al een beetje druk te worden?
    Voor mij komt het nu ook echt dichtbij, over 5 dagen zit ik er al. Morgen moet ik naar Belgie voor de briefing dus dan krijg ik alles echt te horen. Ik heb alvast een site gemaakt (www.anoukvantuinen.waarbenjij.nu) dus moet je af en toe maar even checken! Veel plezier daar!
    Dikke kuss!

  • 05 Juli 2006 - 16:57

    Rem:

    Hoi lieverd, ben blij dat het weer goed met je gaat. Spreekje vanavond dus ik stop weer mer typen.

    Kus Rem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

heeeeey luitjes, nou hier is dan mijn site!! sorry weet het duurde erg lang! had het gewoon druk maar gelukkig is ie nu af( met beetje hulp van roy). ik ga jullie vanaf deze site op de hoogte houden met berichtjes en foto's!!! ik zou het erg leuk vinden als jullie ook berichtjes plaatsen! nou groetjes vanuit zonnige xxx leo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 7579

Voorgaande reizen:

11 Mei 2006 - 15 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: